Середня група №1 «Зіроньки» (інклюзивна)

Квітне у садочку, наче у віночку

Група «Зіроньки» яскрава!

Найсвітліша і простора, 

Найгарніша і чудова.

Ми запрошуємо Вас

Починаєм розповідь про нас. 

В нашій групі 33 «зіроньки». Наші дітки — «зіроньки» найкращі, найдобріші найсміливіші, найрозумніші та дуже-дуже допитливі!

Завжди з Вашими дітками  працюють:

Вихователі

Волик Катерина Олексіївна. Вихователь працює над проблемою  «Використання коректурних таблиць Наталії Гавриш у роботі з дітьми дошкільного віку».

Миколенко Наталія Юріївна. Вихователь працює над проблемою  «Використання прийомів мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення дошкільників».

Асистент вихователя

Андрієнко Анна Олександрівна

Помічник вихователя

Волик Світлана Сергіївна

Постол Інна Миколаївна

ВІК ДІТЕЙ: від 4 до 5 років.

НАШЕ педагогічне КРЕДО:

«Виявляйте жваву цікавість до життя дитини, до її радощів,смутків, прагнень, успіхів, невдач, до її особистих переживань; у разі необхідності сприяйте,допомагайте, виражайте їй радість, співчуття…»

НАШ ДЕВІЗ:

Нехай завжди сміються діти

І сяють наче зіроньки,

Нехай завжди пісні лунають

дзвінкі, веселі, голосні.

Нехай завжди нам сонце світить,

Хай небо буде, як блакить.

А наша «Зіронька»  рідненька

Хай всю планету облетить!

 

        Як  справжній космічний простір середня група № 1 «Зіроньки» кожного ранку засвічується яскравими оченятами дітей: добрими, дружніми, допитливими та розумними. Адже вони добре знають, що на них тут завжди чекає розвивальна, пізнавальна, але разом з тим, весела гра.

Корисні поради для батьків з виховання дошкільнят

Дитина - це дзеркало, що відбиває відносини в родині. Яким буде дитина, подорослішавши, як складатиметься його життя - залежить багато в чому саме від батьків.

♦ Розмовляйте зі своєю дитиною. Постійно пояснюйте йому свої дії і свої прохання. Пам'ятайте, що дитина повинна чітко розуміти, чому їм або вами здійснюються ті чи інші дії. 

♦ Спілкуючись з дитиною, керуйтеся не тільки своїми бажаннями і почуттями, а бажаннями і почуттями дитини. Пам'ятайте, що він самостійна особистість. Вчіться поважати його вже з дитинства.

♦ Обов'язково оцінюйте зроблені руками дитини речі. Пам'ятайте, що для нього дуже цінна ваша оцінка, оскільки вона підвищує його самооцінку.

♦ Заохочуйте спроби своєї дитини вирішувати свої проблеми самостійно. Пам'ятайте, що діти дошкільного віку, як правило, впевнені в своїх силах. Не позбавляйте їх цієї впевненості.

♦ Намагайтеся пред'являти дитині однакові вимоги від усіх членів сім'ї. Пам'ятайте, що дитині важко пристосуватися до різного рівня оцінок і вимог.

♦ У своїх батьківських діях будьте послідовні. Пам'ятайте, якщо ви підете на поводу його примх, то дасте йому в руки інструмент керівництва вами.

♦ Якщо дитина вередує або закочує істерику, ні в якому разі не намагайтеся звертатися до його розуму або використовувати силові методи. Пам'ятайте, що краще дію переключити увагу дитини на щось інше, для нього цікаве.

♦ Розширюйте соціальний досвід дитини. Заохочуйте його, коли він грає з іншими дітьми. Пам'ятайте, що дошкільний вік припускає поглиблення спілкування дитини за рахунок розширення його соціальних зв'язків.

♦ Не засмучуйтеся, якщо ваша дитина вередує. Пам'ятайте, що період такої поведінки рідко триває старше трьох років. Звичайно ж, за умови вашої правильної реакції на його капризи.

Пріоритетними напрямками роботи є:

  • створення розвивального життєвого простору, найсприятливішого для гармонійного і різнобічного розвитку, системного виховання і навчання дітей в ранній та дошкільний період;
  •  осучаснення та гуманізація педагогічного процесу;
  • впровадження передових педагогічних ідей, розробок, новітніх  технологій, що сприяють ефективному розвитку пізнавальних здібностей малюків в різних видах дитячої діяльності.